L'àliga perduda dels nazis


+12 anys

La Charlotte, una nena alemanya, un dia passejant pel bosc es troba les restes d'una armadura d'un possible soldat de la batalla de Teutoburg, finalitzada fa molt temps.
Al cap d'un dia arriben els problemes; un vell comandant nazi arriba al poble, amb la intenció de trobar l`àliga de la XVII legió, un tresor molt preuat, símbol del poder alemany.
Amb l'ajut de la seva amiga, el seu "amic" i un italià molt amic del seu avi, la Charlotte intentarà trobar aquest símbol abans que ell, i privar-lo de les seves mans.

                                             *             *            *

Fa un parell de mesos que el vaig llegir i em va agradar molt. T'atrapa entre les pàgines.
Trobo que està molt ben escrit, amb un llenguatge entenedor, fàcil per els que els hi costa més llegir, però a la vegada amb paraules rebuscades encara que ben col·locades en el context.
El tema també m'ha agradat molt; després de llegir el diari de l'Anna Frank i El noi del pijama de ratlles, els de l'editorial Llibres del Segle em van recomanar aquest, i tot i que quan vaig començar no em va acabar d'enganxar, al final he vist que és un gran llibre.

Comentaris